söndag 12 februari 2012

det sprutar

hallå gött fölk!

sitter i märsta och väntar på att få ta tåget hem till götet. skulle bli en helg full av skogspromenader och äventyr här men istället åkte jag på "vinterkräksjukan" så det har sprutat ur alla hål på mig. äckligt va? men nu har jag bara febern kvar som tur är...

goda nyheter är att jag och anton har fått en lägenhet! äntligen! tjohooo!!! det är en student-trea på volrat thams gata i johanneberg, nyrenoverad 2008. innan var det studentkorridorer men nu har de slagit ut väggarna och gjort om rummen till lägenheter. så alla 3 rum är typ lika stora vilket gör att vardagsrummet känns lite trångt, men vad gör det? är ju ändå dubbelt så stort som vi bor nu! så i slutet av april har vi något att se fram emot. räkna med feeeeet inflyttningsfest! eftersom min kollega och antons klasskamrat bor precis under oss också kommer det bli extra feta fester. grrrrr

aja, det var en snabb uppdatering!

ps. om en månad är det typ vår!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar