torsdag 2 februari 2012

trött är bara förnamnet

ZOOOOOOOOMBIE. så känner jag mig just nu. ibland har jag perioder då jag verkligen inte kan sova. eller ja, max några timmar per natt. nu är det fjärde natten i rad jag inte sovit mer än 4-5 timmar och inatt var det nog bara 3 så nu känner jag mig för jävlig. hjärnan är klarvaken men samtidigt trött, kroppen är utmattad men kan bara inte koppla av. ja det är lite svårt att beskriva känslan. nu sitter jag på jobbet helt i onördan. skärmen svartnar ibland och huvudet hänger på sne. tungan hänger ut och håret står åt alla håll.

Aja, inatt måste jag ju bara somna!! Imorgon ska jag vara hundvakt och på lördag ska jag upp till stockholm och hälsa på lite vänner och gå på födelsedagskalas. det kommer bli grryyyymt!

för övrigt har jag fått nytt jobb på avenyn kommunikation. så är det nån som vill komma på ett seminarium där ni får 3-rättersmiddag och ekonomisk rådgivning är det bara höra av sig.

nej nu dunkar hövvet i bordet. hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar